Last Resort

Forum gildii Last Resort

Ogłoszenie

DKP

DPS <- soon ;x


#1 2012-12-19 15:02:01

Challenger

Gość

Podanie- Challenger

I Coś o sobie:
(W tej części podania przysługuje całkowita dowolność, nie trzeba bazować na podanym schemacie.)
1) Imię: Marcin
2) Wiek: 19 lat
3) Wykształcenie:  średnie (aktualnie studiuję , na PP)
4) Hobby: Komputery, programowanie, wow, gitara elektryczna, zycie towarzyskie
5) W jaki sposób, prócz gry, możesz być użyteczny/na dla gildii: nie pale papierosów.
A tak na poważnie,  nie boje się gadać przez mikrofon, więc można sobie ze mną porozmawiać, nie odzywam się kiedy nie trzeba,  no coz, co tu jeszcze, jestem bezkonfliktowy, raczej spokojny, chyba ze się z czegoś ciesze to usiedzieć nie mogę.
6) Kilka słów o swojej skromnej osobie: jestem sobie, tak oto student, szukam sobie gildii, umiem grac zarówno PVP jak i PVE, umiem grac na nerwach, ale tylko wtedy  kiedy ktoś złośliwie gra na moich (znam się na żartach, ale tych dobrych :d)
7) Czy WoW znaczy dla Ciebie więcej niż życie? Tak/Nie. Odpowiedź uzasadnij!
Nie- wow to jest do cholery wow, to gra, to hobby, ma sprawiać przyjemność i mi sprawia,  pozwala się zrelaksować i cieszyc w wolnym czasie, czasami pozwala się wyzyć, ale to nic osobistego,  lubie pograc czasem rbg.


II Postać i gra:
1) Nick postaci: Challenger
2) Klasa, Mainspec - GS / Offspec - GS: Hunter MM (5860) PvP /off spec MM PvE  (5550)
3) Screen z ekranu logowania:  http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9a … 9fe40.html
4) Link/Screen z setup'em talentów: wstawiam screen z gry, tam sa również moje talenty 
MAIN SPEC  PvP  http://wow-space.info/menu/kalkulator#h … 0302510200
Off SPEC PvE   http://wow-space.info/menu/kalkulator#h … 51|5000002



5) Jakie jest Twoje nastawienie do dostosowania buildu/specializacji postaci do potrzeb gildii?: hm jako hnter, mogę co najwyżej respecnąć się w BM, jeśli będzie to konieczne, zrobię tak