Last Resort

Forum gildii Last Resort

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

DKP

DPS <- soon ;x


#1 2012-12-21 13:54:19

Karganox

Gość

Podanie - Karganox

I Coś o sobie:
1) Imię: Piotr
2) Wiek:18
3) Wykształcenie: Jestem na trzecim roku w technikum.
4) Hobby: Fantastyka, Komputery, Gra na gitarze, Anime/Mangi.
5) W jaki sposób, prócz gry, możesz być użyteczny/na dla gildii: Bardzo często siedze na tsie i rozmawiam z członkami
gildii nie tylko o wowie.
6) Kilka słów o swojej skromnej osobie: Nie jestem skromną osobą i kilka słów nie wysratczy ale spróbuje W wolnym czasie sie ucze lub spędzam czas na szlifowaniu gry na gitarze, dużo czasu spędzam na komputerze z czego około 3/4 tego w Wowie. Jestem osobą chętną do współpracy i z chęcią pomoge w rozbudowie gildi.
7) Czy WoW znaczy dla Ciebie więcej niż życie? Tak/Nie. Odpowiedź uzasadnij! Nie, wow to tylko sposób na mile
spędzony czas i pomoc w grze innym oraz wspólna rozmowa na tsie i szlifowanie swoich umiejętności.


II Postać i gra:
1) Nick postaci: Karganox
2) Klasa, Mainspec - GS / Offspec - GS: Warrior  Prot 5927 GS  /Furry 5478 GS
3) Screen z ekranu logowania: http://zapodaj.net/51b948b783f58.jpg.html Nicki Moich Postaci "Banków" są zasłonięte poniewarz nie widze potrzeby ich udostępniania.
4) Link/Screen z setup'em talentów, z użyciem kalkulatora talentów:
http://wow-space.info/menu/kalkulator#w … 1030113321
5) Jakie jest Twoje nastawienie do dostosowania buildu/specializacji postaci do potrzeb gildii?: O ile ktos mi uzasadni to że muj build jest zły i że należy go zmienic, nie widze problemu
6) Screen z otwartym oknem postaci, z odpowiednimi statystykami ("C" - ekwipunek postaci):
http://zapodaj.net/cfcf64aede49f.jpg.html
7) Całkowity staż w grze: W samej grze około 5 lat. Warriorem około 3 lat z czego od blisko pół roku na Sunwellu.
9) Wszystkie poprzednie gildie i powód/powody ich opuszczenia lub wydalenia z nich: