Last Resort

Forum gildii Last Resort

Ogłoszenie

DKP

DPS <- soon ;x


#1 2013-03-16 20:21:03

Fardger2

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2013-03-16
Posty: 1
Punktów :   

Podanie -Fardger

Witam, z góry przepraszam za tworzenie drugiego konta na forum ; / Z tego poprzedniego nie miałem możliwości utworzenia nowego wątku w dziale podań. Jeśli nie sprawi wam to problemu niezależnie od waszej decyzji skasujcie potem to drugie konto.

I Coś o sobie:

1) Imię: Paweł
2) Wiek: 20
3) Wykształcenie: Student
4) Hobby: Jestem wielkim fanem literatury post apokaliptycznej.
5) W jaki sposób, prócz gry, możesz być użyteczny/na dla gildii: Nie mam bladego pojęcia, mam trochę tych postaci więc w paru sprawach mogę doradzić.
6) Kilka słów o swojej skromnej osobie: Cóż mogę powiedzieć, jestem studentem 1 roku na politechnice w Gliwicach. Mam się raczej za spokojną osobę. Jestem pewny siebie, ale nie porywczy.
7) Czy WoW znaczy dla Ciebie więcej niż życie? Tak/Nie. Odpowiedź uzasadnij! Nie, nie jest. Mam taką małą ideologię która mówi że do każdej rzeczy trzeba podchodzić z dystansem.


II Postać i gra:
1) Nick postaci: Fardger
2) Klasa, Mainspec - GS / Offspec - GS: Warrior, Prot 5915, Fury około 5,3-5,4
3) Screen z ekranu logowania:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f8 … 8a226.html

4) Link/Screen z setup'em talentów, z użyciem kalkulatora talentów (mainspec/offspec) : http://wow-space.info/menu/kalkulator#w … 1330113321

5) Jakie jest Twoje nastawienie do dostosowania buildu/specializacji postaci do potrzeb gildii?: Ogolnie to nie mam zastrzerzeń. Problem pojawia się wtedy gdy np. nie ogarniam danego speca [dla przykładu warrior arms, na tą chwilę 10k dpsu wam nie wykręcę.]

6) Screen z otwartym oknem postaci, z odpowiednimi statystykami ("C" - ekwipunek postaci):
- Mainspec: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/772 … 5ab42.html
- Offspec: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c5 … 5f839.html

7) Całkowity staż w grze: szczerze? nie liczyłem tego, ale będzie sporo tych lat.